hehe,...

okej asså. dålig på att uppdatera. jag vet,.. Sara. du behöver inte säga nått.
men igår var en hets dag. jag var sur och tröt o grinig. jag tror att jag överanstränger mig lite när det gäller salongen. jag kanske borde sova mer, och vara där mindre.
men jag förstår inte mamma och pappa. det är som att dom inte vill att jag ska vara där. mamma blir rasande när jag åker dit på en ledig dag, eller när jag kommer hem halv 9 på kvällen. och pappa tjatar bara om pengar hela tiden. känns lite som om att man måste känna pengar för att han ska tycka att det är okej att jag är på salongen.
jag vet inte , det känns så jobbigt ibland. :P






peace out !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0