THE SHIT MAN! eller nått :P

sitter i mammas och pappas säng och stör min lilla syster,.. jag skulle säga att jag kom till den här jorden för just ATT irritera mina syson. och om du frågar mig,.. tycker jag att jag ÄGER sönder på det.

 jag har inte bloggat på typ ett tusen år men a i´m back on track!!!! eller nått :P vart och jobbat idag tjänat kosing som pappa säger... håller med :P man kan aldrig ha för mycket pengar :D

 oj ogge anlände och jagade bort sara. fantastiskt!!! ogge är min back up när jag är för lite engagerad i stör momentet,.. nackdel med ogges stör moment,. det kan ibland slå över mot mig,.. 

"mycket vatten under bron" jag kommer över det :P


nu väntar grey´s och sömn, 


peace out frome the king

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0